dinsdag 1 juli 2008

Award



Kijk eens wat een prachtige award ik van Anja kreeg!Ik ben er super blij mee.Ook wel een beetje verbaasd,dat ben ik eigenlijk altijd als iemand zegt mijn scrapwerk mooi te vinden :) En de laatste tijd ben ik ook niet zo'n geweldige Blogger.Heb niet zoveel te showen de laatste tijd.

Wie krijgt de briljante weblog award?

Websites en blogs die door de actualiteit, thema's en designs opvallen.De regels voor de award;

1. De winnaar mag het logo plaatsen.

2. Plaats een link naar degene van wie je de award hebt gekregen.

3. Stuur de award naar tenminste 7 andere blogs die door hun actualiteit, thema's en designs opvallen.

4. Zet links van deze site's op je blog.

5. Laat een berichtje achter op de betreffende site's dat ze gewonnen hebben.

Dat doorsturen gaat nog moeilijk worden aangezien veel van mijn favorieten inmiddels al voorzien zijn van deze award.

Geen opmerkingen: