maandag 18 augustus 2008

Online crop






Gisteravond heb ik meegedaan aan twee online crops.



Toevallig waren er twee tegelijk ,op het forum van Tessa een lift en op het forum van de Scrapotheek een sketch,allebei met drie foto's.Gelukkig stond de te liften LO al 's middags online,zodat ik al een serie foto's uit kon zoeken en daarbij het papier.Dat duurt bij mij altijd zo lang....Teveel papier om uit te kiezen is ook niet altijd makkelijk:(
De foto's zijn niet helemaal mooi geworden,beetje overbelicht,maar het is hier zo somber vandaag,kon ze niet beter krijgen...Waar is de ZON??



5 opmerkingen:

MadeByMaly zei

Wauw, dat zijn weer twee juweeltjes. Prachtig.

Anoniem zei

beide hartstikke leuk geworden!! vooral de laatste lekker vrolijk.. xx Tamara

anja curvers zei

Allebei heel erg mooi weer Marjan.

Martine zei

Ja ze zijn helemaal geweldig! Ik had ze op het forum al bewonderd! Ik vind vooral die achtergrond met bakstenen helemaal leuk!

Groetjes, Martine

Hanneke van der Linde zei

Gave lo's Marjan!

XxX