donderdag 8 januari 2009

SA Forum....

Gisteren heerlijk een dagje aan de scrap gegaan!Eerst ben ik bezig geweest met een LO voor de Dare op het SA forum.Deze keer krijgen we woorden waarmee gewerkt moet worden,net als in de uitdagingen op OLW.Ik merk dat ik dit soort uitdagingen heel erg leuk vind om te doen,ze komen net wat makkelijker uit mijn handen dan andere opdrachten....Met zo'n woord of stukje songtekst zoals op scrapping the music op zoek naar een foto,dat is zo leuk om te doen:)
Het woord in de opdracht was STOP en dit is het geworden.


















Daarna kwam er nog een onlinecrop en er werd een LO gegeven om te liften.Ik zat nog even in een dilemma ,want ook op het forum van De Scrapotheek was een onlinecrop.En aangezien ik niet zo'n heel snelle scrapper ben moest ik een keuze maken.Nou ben ik meer van het liften als van de sketches,dus ik ging voor de lift!

















Nu ga ik weer gauw verder met brainstormen en wat scrap,want ik heb net een doos met nieuwe mooie spulletjes van de Scrapotheek binnen gekregen!
Heb alweer een heleboel leuke ideetjes:)

10 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke lootjes Marjan!!

nora zei

Wat een leuke LO's marjan!!Groetjes Nora

Anoniem zei

ik vind ze super geworden
groetjes monique
(modemi)

Tessa Tegendraads zei

Ze zijn weer prachtig marjan!!

Groetjes van Tessa

anja curvers zei

Prachtig weer allemaal Marjan en veel succes met je pizza leuk he zo'n doos vol spullen ik ben ook bezig, maar het wil nog niet zo erg vlotten.

Maaike zei

Wat een leuk spul heb je toch weer gemaakt! Super!!!!

Anoniem zei

wat een gave lo's weer!
nu ben ik fan van jou werk heb volgens mij nog nooit iets zo zo gevonden van wat je gemaakt hebt en ik kom er dus nu net pas achter dat je een blog hebt dus ga snel verder kijken :D

Jackie zei

Vind hem geweldig geworden...

en lekker zo'n doos, kan me voorstellen dat het gaat kriebbelen

Miranda zei

oh die zijn super Marjan!!!! Echt heel erg gaaf!!
Leuk om weer te zien!!

Bianca zei

Ik vind ze zoalss altijd weer helemaal super nog een heel gelukkig nieuw jaar knuf bianca