dinsdag 16 februari 2010

Pasen.....komt eraan :):):)

En laat de Pasen maar komen....ik ben de winter nu wel zat !Mooie foto's zijn gemaakt,kan er nog genoeg leuke lootjes mee maken,dus voor mij mag het voorjaar beginnen.In mijn DT kit van de Scrapotheek zat deze keer ook papier van Scenic Route ,de vrolijke lijn Lynden.Marjolein heeft nog een aantakl lijnen van dit merk ingekocht voordat zij definitief de deuren sloten.http://www.descrapotheek.nl/?pagina=Design%20Team
Ik vond dit papier erg geschikt voor mijn paaskaartjes en toen ik daar zo mee bezig ging heb ik ook nog een paasdecoratie gemaakt....Glimmermist gebruikt om de eieren te kleuren...zo leuk !!!






















3 opmerkingen:

Miranda zei

Oh wat gaaf!!!!!Toch onwijs zonde nu om de eieren op te gaan eten....Maar heel leuk idee met glimmermist!!!
En kaartje is ook superleuk!

Charlotte zei

Wat een superidee om eieren met Glimmermist te kleuren! En je kaart is prachtig! Helemaal Pasen... :)

gea zei

echt heel mooi !! En dat kaartje is ook geweldig !!