zondag 30 mei 2010

Scrapping the Music ........

Wie wel eens vaker mijn Blog bezoekt,of mijn werk kent van een forum,weet dat ik het erg leuk vind om mee te doen met de challenges op het Blog van Scrapping the Music.Elke week krijg je daar een songtekst waar je dan de inspiratie voor een LO uit moet halen.Je gebruikt de titel of een deel van de tekst.Omdat ik nogal moeite heb met journaling op mijn werk is dit voor mij een ideale manier om aan leuke teksten te komen!Ook is het voor mij iedere keer weer een uitdaging om bij zo'n tekst dan ook een goede foto te vinden.Alweer een tijdje geleden kreeg ik tot mijn verbazing zomaar ineens een mailtje van Michelle laPoint......of ik guestdesigner zou willen zijn voor de maand juni .........Of ik dat zou willen ????
Okee,ik heb een paar dagen lopen twijfelen of ik dat wel zou kunnen,maar ik vond het toch zo'n super compliment dat ik dit niet wilde laten lopen .....
Dus vanaf dinsdag 01 juni elke week een lootje van mij ,als guestdesigner op Scrapping the Music!!!Hoe gaaf is dat :):):):)
Ik zou zeggen ,kom eens langshttp://scrappingthemusic.blogspot.com/ en doe ook eens een keertje mee !

I am very honored and exited about being the guestdesigner for june on Scrapping the Music!
Thank you so much for asking me and I hope you all will like my try on the songs:):):):):)


3 opmerkingen:

anja curvers zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd Marjan en zeker weten dat ik je ga stalken iedere week ben zo benieuwd naar die lootjes en heb je lopen twijfelen of je dat wel zou kunnen meid toch je maakt de meest prachtige dingen dus go for it. Ik vind het ook best leuk om songteksten te gebruiken mar kan niet altijd de geschikte foto vinden wie weet hal je me nu wel over de streep zal eens gaan kijken.

Miranda zei

Heeeey wat gaaf zeg!!!
Gefeliciteerd!!! Echt wat voor jou!!!

Marit zei

Gefeliciteerd!!! Ik heb net mijn commentaartje bij een oude blogpost gezet (de link van STM verwijst naar een oudere post - vandaar...) dus als je daar nou OOK nog even gaat kijken dan vormen mijn commentaartjes bij elkaar een heel verhaal!!!! Veel plezier deze maand!!!