donderdag 14 oktober 2010

Halloween

Na een heerlijke zonnige vakantie is het de hoogste tijd om weer eens iets van me te laten horen hier:)
Het valt niet mee,na de turkse zon ,om hier weer in het alledaags ritme te komen.
Maar er moet natuurlijk wel direkt gescrapt worden.....heb al zo lang niets gedaan,ik zou het haast verleren;)
Afgelopen zaterdag hebben we een forumdag gehad van het SA forum en het Scrapotheekforum.
Een super gezellige dag ,zo met alle dames bij elkaar.Marjolein had een goedgevulde winkel bij zich en daar heb ik heerlijke nieuwe spulletjes gekocht.Ook heel mooi Halloweenpapier.
Op het forum doen we een Halloweenkaarten Swap.We hebben groepjes gemaakt en sturen elkaar een eigen gemaakte kaart.Er stonden op het forum een paar leuke voorbeeldkaarten waar ik mee aan de slag ben gegaan.Voor mij doen best moeilijke kaarten,met een hoop meet en snijwerk....niet mijn allersterkste kant.
Maar ik ben best tevreden met het resultaat:):):)
Het papier is een combinatie van My Minds Eye Haunted en the Girls Paperie Ghost Story.





















3 opmerkingen:

Miranda zei

ze zijn leuk geworden marjan.
Die met de tags is leuk om te maken he?
Ik ga hem ook zeker nog eens maken.

Wendy Schoonhoven zei

Je kaart ziet er leuk uit zeg, die spinnenwebben zijn gaaf...groetjes, Wendy.

Henriƫtte zei

mooie halloween kaarten heb je gemaakt, je hebt ook heel leuk papier hiervoor gebruikt....super!!