donderdag 7 april 2011

Lift

Ik vind het altijd heel erg leuk om een mooie LO te liften. Gewoon beginnen met het voorbeeld van iemand en dan maar zien hoe het afloopt...want al plakkende wordt het lootje dan toch net weer even anders en helemaal je eigen ding :)

Gisteren plaatste Monique op het forum van de Scrapotheek een LO om te liften ,als onderdeel van de kwartaalchallenge. Nou doe ik daar niet aan mee,maar ik vond de LO te leuk om niks mee te doen....


Papier wat ik heb gebruikt is van Bo Bunny , de nieuwe lijn Ad Lib.

Heerlijke kleurtjes voor zomerse foto's :)

En natuurlijk verkrijgbaar bij de Scrapotheek !!!


De te liften LO





















En de LO die ik ervan maakte....

5 opmerkingen:

Marjolein zei

Wat een super leuke LO Marjan.
Ontzettend leuke LO om te liften ook :)

Liefs,
Marjolein

Monique zei

Een prachtige LO marjan en leuk dat je mee hebt gedaan.
ikzelf ben even op dit moment meer van de kaartjes :-)
Dat heb ik wel eens vaker, dan komt er geen lo uit mijn handen.
Het papier van mijn laatste paaskaartje is van My minds Eye, Stella & Roses, Mabel paper 6" x 6". Een paper pad.
Het is idd supermooi papier.

anja curvers zei

Hij is prachtig geworden Marjan ik vind dat altijd zo knap van jou jij lift maar makt er helemaal je eigen ding van op een of andere manier slaag ik er niet in om er zelf een draai aan te geven ik lift ze meestal compleet. Nou ja ieder het zijne toch.

angelica zei

vindt jou stijl echt prachtig !!!
heel mooie dingen al gezien op je blog

Margot zei

supermooi geworden, en wat Anja ook zegt: je maakt er zo je eigen ding van!