donderdag 6 oktober 2011

Fall en Halloween

Ik zie nu dat de pagina's eigenlijk wel een beetje hetzelfde van kleur zijn...maar het zijn natuurlijk ook wel de kleuren die een beetje bij deze tijd van het jaar horen ;) De challenge was om een pagina te maken in herfstkleuren en de volgende in Halloweensfeer...Op het forum van Art journaling en Mixed media zijn een aantal dames ontzettend goed in het maken van poppetjes op hun pagina's.....Dat wilde ik ook eens gaan proberen.Ik vond deze uitdagingen een mooie gelegenheid om daar eens aan te beginnen.En ik moet zeggen , het is leuk om te doen :):):)




4 opmerkingen:

Maaike zei

Nou, ik vind die poppetjes echt supergeslaagd hoor!! Ik weet niet hoe je het doet, maar het ziet er erg gaaf uit!

Margot zei

het ziet er heel gaaf uit!

Anjas-Artefaktotum zei

Both are gorgeous, love all details!
Lieve Groetjes Anja

Tessa zei

Het is je geweldig gelukt! Super... zó marjan!!

xx Tessa