vrijdag 15 november 2013

Hallo.....

Dat is lang geleden ....dat mijn blog nog bestaat , na zo lang helemaal geen enkele actie van mijn kant..
Ik dacht ik zal eens kijken of ie er nog is en jawel, zoals ik 'm heb achtergelaten :)
En ik kan niet beloven dat ik er met regelmaat aan ga werken , hoop trouwens dat het me nog gaat lukken om iets te plaatsen.
Maar misschien is het toch wel leuk om zo af en toe eens terug te kijken.
Daar komt bij dat ik eigenlijk maar heel weinig scrap de laatste tijd, gewoon te druk met andere dingen.
Wel ben ik al 2 jaar heel enthousiaist bezig met een Project Life album, zo leuk om te doen en terug te kijken.
Volgend jaar ga ik daar zeker weer mee door!
Ik ben er nog niet met mezelf over uit of ik dat ook ga plaatsen, twijfel nog even verder...
Wel heb ik wat art journal om te showen.

Afbeelding

2 opmerkingen:

Margot zei

jaaah je bent er nog hoor! :D

Wiebine zei

Wat leuk om weer eens wat werk van je te zien,