donderdag 26 maart 2009

UPDATE !!

Hoe lang ben ik hier alweer niet geweest ???Al meer dan een maand geleden....het komt er gewoon niet van de laatste tijd.Ben met heel veel dingen tegelijk bezig en het scrappen staat op het moment even op een laag pitje.Prive lopen dingen even niet helemaal zoals wij graag zouden willen en dat kost zoveel energie dat er dingen bij inschieten.En daar is dit blog er dus een van!
Bij deze excuses aan de mensen die toch regelmatig de moeite nemen om op mijn blog te komen kijken!!
Ik weet zeker dat het allemaal weer goed gaat komen,het heeft alleen even wat tijd nodig :)

Gisteravond had ik sinds lange tijd weer eens zin om mee te doen aan een online-crop op het SA forum.Het was een lift van een erg leuke LO en ik kreeg er dan ook direkt inspiratie door,heb 'm ook gebruikt voor de dare.
Vandaag komt er niet veel van scrappen,moet toch ook af en toe mijn huis een beetje bijhouden en ik moet zo mijn spullen bij elkaar zoeken voor de beurs in Rijswijk!


Dus ....als jullie naar de beurs gaan dit weekend kom even langs bij ons en vergeet niet op de site


http://www.descrapotheek.nl/ staat een kortingsbon! Print 'm uit en neem mee !!
Marjolein heeft weer veel mooie nieuwe spulletjes binnen :):):)




5 opmerkingen:

anja curvers zei

Hey fijn ik miste je al blij om weer werk van je te zien en wat voor werk, wowie het is weer een kunstwerkje hoor. Heel veel plezier op de beurs en doe rustig aan hoor.

Miranda zei

He fijn wat van je te horen, miste je zeker al!!

Hopelijk gaat alles goedkomen en wordt het snel wat rustiger!
Eerst lekker genieten van weekendje beurs! Ik ga niet anders had ik zeker dag komen zeggen!
Je lo is weer super!!!

Jackie zei

Vind het fijn om weer wat van je te lezen...
Jammer dat het niet allemaal zo lekker gaat, maar gelukkig ben je zelf positief..

Veel plezier op de beurs,

Je@net zei

Leuke lo Marjan en sterkte met alles!

Monique zei

Deze is ook prachtig Marjan. Had hem nog niet gezien.