zondag 29 maart 2009

CyberCrop....

Ben nog een beetje aan het bijkomen van de twee dagen beurs in Rijswijk:)
Het was ontzettend gezellig met Marjolein en Tamara en behoorlijk druk bij de kraam van de Scrapotheek.
Weer wat bekende gezichten langs zien komen en met andere mensen wat beter kennis gemaakt!
Tamara als je dit leest,nogmaals bedankt voor het meerijden,ik was zeker eerder thuis en het was zeker een stuk gezelliger zo met z'n tweetjes ....leuk om je wat beter te leren kennen!!
Er was ook weer zoveel moois te koop,nieuwe Cosmo Cricket ,Sassafras en Pink Paisly!!
Ik heb mezelf dan ook maar eens flink verwend met al dat moois....
En natuurlijk een hoop inspiratie opgedaan en dat had ik nodig,want vandaag was op het SAforum de CyberCrop.
Het is me gelukt om twee lootjes te maken met een aantal van de uitdagingen,lang niet allemaal,daar scrap ik nu eenmaal te langzaam voor:):):)










































5 opmerkingen:

Tamara zei

het was zeker leuk aan de kraam :) en we hebben lekker geshopt ;) mooie layouts heb je gemaakt... xx Tamara

Liesbeth zei

Ze zijn leuk!
Groetjes Liesbeth

Monique zei

Ze zijn prachtig Marjan. Ik vind het gele lootje meer spreken zo op de foto, maar ik weet ook dat de roze even mooi is als je jouw werk in het echt hebt gezien.
Ik hoop snel eens samen te kunnen staan op de beurs.
Ik heb al aan Marjolein doorgegeven voor het volgende weekend. Kan jij dan ook??
Hoor en spreek je wel.
Liefs Monique.

anja curvers zei

Mooie lootjes weer Marjan.

Je@net zei

Gave lootjes Marjan!