dinsdag 7 april 2009

DT werk !!

Op de site van de Scrapotheek staat inmiddels het nieuwe werk van het designteamhttp://www.descrapotheek.nl/?pagina=InspiratieHet is elke keer weer zo leuk om te zien waar je mee moet gaan werken en zeker als al die nieuwe lijnen uitkomen zoals in deze maanden....zoveel moois en al die heerlijke zomerkleurtjes!!Daar kan ik zo vrolijk van worden:)
Ik kreeg Basic Grey Porcelain,helemaal mijn ding ,mooie dromerige kleurtjes,maar ook heel geschikt voor wat stoerdere meidenlootjes!
En My Minds Eye Grow,helemaal gaaf voor de zomerse foto's!

Deze met Porcelain gemaakt.......














































































En met My minds Eye Grow.
Ga eens kijken op de site voor nog meer mooi werk en inspiratie en natuurlijk al die mooie spulletjes :):):)
















5 opmerkingen:

Monique zei

Ze zijn allemaal weer even prachtig Marjan.

Miranda zei

Zo dat ziet er zeker goed uit zeg!!!! Het is ook heerlijk papier zeg!!!

Ik ga zeker even op de site kijken!
Doei doei

Jackie zei

Ik vind het super om weer eens wat van je te zien..
Je layouts zijn weer helemaal jouw, helemaal super !!

Stampidoe@gmail.com zei

Marjan wat heb je weer mooi werk geleverd vooral spitting is heelmaal top ik blijf je styl in een woord GEWELDIG vinden

Tessa Tegendraads zei

Supermooi!! Echt prachtig weer...


Groetjes van Tessa