zondag 21 november 2010

Eindelijk....

Weer eens tijd om mijn Blog wat bij te werken.Dat is er een beetje bij ingeschoten de laatste tijd.
Natuurlijk was daar de Creadoe waar ik een aantal dagen heb geholpen in de winkel van de Scrapotheek.Ook nog een dagje zelf geshopt daar,een hoop mooie spulletjes gekocht ,gezellig samen met Monique:)Verder gewoon druk met het leven van alle dag...ben wel aan het scrappen natuurlijk ,maar daar is ook Dt werk bij en dat kan ik nog niet laten zien hier.
Dit weekend heb ik ook even tijd gevonden om wat voor mezelf te scrappen...
Op het forum van de Scrapotheek had ik een LO geplaatst om te liften,hiermee waren punten te verdienen voor de Kwartaalchallenge.
Ik vond 'm zelf zo leuk dat ik er ook maar aan mee heb gedaan:):):)

4 opmerkingen:

Margot zei

leuk om je weer eens te zien op de beurs en je lo'tje is erg gaaf!

Miranda zei

Erg mooi wer Marjan.
gr Miranda

Unknown zei

Wat een gave lo!
Groetjes, Loes

Miranda zei

Echt weer een hele leuke lo zeg!!!!

Fijne dag!