maandag 19 oktober 2009

kaartjes......

Op het moment ben ik weer druk bezig met nieuw papier van Marjolein om voorbeelden te maken voor de Scrapotheek.Hartstikke leuk elke maand,nieuw papier om mee te werken,maar op dit moment schieten de lootjes er een beetje bij in....Wel heb ik vorige week meegedaan aan een onlineworkshop op het forum van de Scrapotheek.Marjolein had een prachtig kaartje met een bewegend deel.En dankzij de duidelijke uitleg en de stap voor stap foto's is het ook mij gelukt om dit kaartje te maken !Ik vond 'm zo leuk geworden dat ik er direkt nog eentje heb gemaakt:):):)


























En dan is er ook weer de wedstrijd voor A Sisters Hope.Hiervoor is er dit keer een voorbeeld kaartje geplaatst waar wij ons door moeten laten inspireren.Dit is mijn eerste,gemaakt met het mooie nieuwe papier van Scribble Scrabble Party Time....heel erg leuk voor verjaardagskaartje en LO's!!

3 opmerkingen:

Jackie zei

Boo to you is echt wel mijn favoriet,
maar ze zijn allemaal geweldig !!

Kruimel zei

OMG deze 2 (vogel en boo) zijn werkelijk GEWELDIG Leuk!!!!

anja curvers zei

Prachtige kaartjes Marjan!!!!!