donderdag 1 oktober 2009

A Sisters Hope



En ook weer kaartjes gemaakt voor A Sisters Hope.


Ik heb nog nooit zoveel kaartjes gemaakt als in de laatste paar weken:)


Heb me zelfs opgegeven voor een halloweenkaartjesswap.Toch wel heel erg leuk om daar mee bezig te zijn.
Deze zijn gemaakt met papier van Scenic Route,toch wel een van mijn favoriete scrapmerken.Ik vind het dan ook heel erg jammer dat juist dit merk ermee op gaat houden ....
Dit papier zat deze maand in mijn DTkit van de Scrapotheek,dus er volgt nog meer werk met deze lijn.Nog heel even en dan staat het in de Gallery....




2 opmerkingen:

Jackie zei

Wat !!!
Kaartjes maken leuk, en dat zeg jij ???
Hahahhaha, fijn dat he het eindelijk gevonden hebt..
Ik ben er nog steeds naar op zoek, en hou vol, vind plaatsjes kleuren leuk, maar daar weer kaartjes mee maken vind ik lastig !!

Monique zei

Ze zijn super mooi marjan en ben heeeeeel benieuwd naar wat je deze keer voor mooie creaties heb gemaakt. Wachten duurt nu wel lang hahaha