donderdag 9 juni 2011

Don't walk away ..My Minds Eye

Op het Blog van My Minds Eye vond ik deze sketch.


De extra uitdaging bij de sketch was om een songtekst te gebruiken op je LO

Daar hou ik wel van ...songteksten gebruiken :):):)

Het eerste wat in mij opkwam toen ik deze foto's ging scrappen was dit liedje.

Ik moest wel even zoeken op internet van wie deze song ook alweer was...en nu zit ik al sinds gisteren songs van the Four Tops te luisteren op You Tube....zo heerlijk !


I used the Sketch from the My Minds Eye Blog.

You had to use a songtext as well....I love using songs on my pages :):)

so I came up with this song Don't walk away by the Four Tops.

I Love this music





11 opmerkingen:

bmartes zei

Wat een leuk lootje Marjan, zo vrolijk met die geeltinten!! De schets is idd erg leuk die sla ik even op!
Groetjes,
Arja

Lischa zei

leuke lo en gave titel ,de sketch is ook heel leuk

groetjes jolanda

Monique Liedtke zei

Wat een leuke layout!! Ik vind die kleuren prachtig!! Heb net wat MME gekocht om de schets ook te doen...nu maar hopen dat ik nog tijd vind!

Miranda zei

Ik vind het een hele mooie lo!!!

Fijn weekend!

Martine zei

Hij is weer super! Perfecte titel erbij inderdaad. Leuke sketch heb je gebruikt ook. Groetjes, Martine

* Daniƫlle * zei

Wat mooi zeg, echt heel zomers door de kleuren. Leuke titel ook. ;-)

Susan zei

So cute!

Petra zei

Hij is echt prachtig geworden Marjan! Ik heb de sketch ook uitgeprint klaar liggen, maar nog geen tijd gevonden om er mee aan de slag te gaan....
Groetjes Petra

Miranda zei

Hij is weer prachtig Marjan maar dat had ik al gezegd geloof ik.
Leuke titel.
Ik heb de sketch ook opgeslagen.
Groetjes Miranda

Lida zei

Wat een geweldig layout
mooie kleuren zijn dat

groetjes Lida

anja curvers zei

Hij is weer super Marjan een winnertje, succes met de challenge.