maandag 13 juni 2011

One word en Sketchy Sunday

Op het Scrapotheek forum geeft Monique elke maand een woordje om mee te gaan scrappen.In januari was dat het woord FIND...en nu eindelijk ben ik er eens mee begonnen....nog 5 te gaan ;);)

De sketch komt van het SA forum ,daar plaatst Maaike elke zondag een sketch, die ik maar heel af en toe kan maken ,omdat ik meestal werk op de zondag.

Nu ik vandaag een scrapdag heb genomen had ik er eindelijk weer eens de tijd voor!

Papier is een mix van nieuw MME en oude stukjes uit de restjesdoos...







4 opmerkingen:

Maaike zei

Hij is weer gaaf, maar de sketch was ook erg leuk al zeg ik het zelf haha
Leuk randje aan de cirkel

Margot zei

supermooi! die achtergrond is gaaf, heb je dat gestempeld?

Anoniem zei

Erg mooie layout !!!
Groetjes Berdien

Ria zei

een prachtige lo !!

groetjes Ria S.